..:: Günlük Sohbet ::..

ugurkuscular

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
533
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
2019
Konum
İstanbul
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=Sam link=topic=16.msg33269#msg33269 date=1334520505]
ömür eibach basmıyo arabayı benim için önemli olan yere basması ve yol tutuşu. eibach basmıyo yere konforlu evet ama herzaman sert arabayı sevmişimdir yani konfor değil derdim o yüzden H&R benlikti erdoğan abiyle çok konuştuk kararsız kaldığım anlar oldu ama yine H&R dedim bakalım hayırlısı deneme yanılma yöntemi modifiye işi ama H&R gibi bi markadan sıkıntı olucağını sanmıyorumki zaten erdoğan abi biliyo çukur tümsek konusunda baya sabırlıyım
[/quote]

hayırlı olsun kardes..gule gule kullan..
goruntu olarak ıstedıgını verıcektır dıye dusunuyorum 17lerle ıyı bır ıkılı olur..
tabı konfor da onemlı degıl benım ıcın dıosan zaten sana hıc laf soylenmez =)

ben 16jant + eıbachlar ıle konforun zırvelerıne tırmanmıstım sımdı fenalardayım =)
yanak ınceldımı her yayda konfor azalıyor zaten o kesın..
 

HARUN

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,480
Tepkime puanı
37
Puanları
0
Yaş
28
Konum
İSTANBUL
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=c@n link=topic=16.msg33292#msg33292 date=1334566269]
Kardeşine çok para istemiş ama.... :D :D :D :D
[/quote]

aslında 0 ı şuan 62.000 tl ama modeline göre bencede çok ....
 

Sam

New member
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
1,896
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=ugurkuscular link=topic=16.msg33294#msg33294 date=1334576047]
hayırlı olsun kardes..gule gule kullan..
goruntu olarak ıstedıgını verıcektır dıye dusunuyorum 17lerle ıyı bır ıkılı olur..
tabı konfor da onemlı degıl benım ıcın dıosan zaten sana hıc laf soylenmez =)

ben 16jant + eıbachlar ıle konforun zırvelerıne tırmanmıstım sımdı fenalardayım =)
yanak ınceldımı her yayda konfor azalıyor zaten o kesın..
[/quote]
uğur çok sağol kardeşim konfor takıntım yok o yüzden kafamın rahat olucağını düşünyorum :)
 

Zafercet

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
210
Tepkime puanı
16
Puanları
0
Yaş
42
Konum
İstanbul
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

Gayet işlevsel görünüyor fakat baya pahallıdır herhalde.
 

erendurmus

New member
Katılım
23 Ara 2011
Mesajlar
232
Tepkime puanı
9
Puanları
0
Yaş
31
Konum
Ankara
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=Zafercet link=topic=16.msg33305#msg33305 date=1334600205]
Gayet işlevsel görünüyor fakat baya pahallıdır herhalde.
[/quote]
piyasada varsa , fiyatına pek kimse bakmaz :)
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

Günaydın. :)
 

c@n

Super Moderator
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
42
Konum
Kadıköy
Gunaydin millet.... sabah 9 aksam 5... butun gun toplanti....:)

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
 

ceedorf

New member
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
452
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
44
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

Günaydınlar.
 

Sam

New member
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
1,896
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

günaydın herkese
 

BerkayKRC

Moderator
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
1,967
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Yaş
31
Konum
istanbul
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

günaydın :) hafta bitsinde bir an önce pazar günü olsun :D
 

Sam

New member
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
1,896
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=Bkny link=topic=16.msg33323#msg33323 date=1334648312]
günaydın :) hafta bitsinde bir an önce pazar günü olsun :D
[/quote]
acelen ne kardeşim ya daha salı ;D ;D ;D ;D
 

BerkayKRC

Moderator
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
1,967
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Yaş
31
Konum
istanbul
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=Sam link=topic=16.msg33324#msg33324 date=1334648950]
acelen ne kardeşim ya daha salı ;D ;D ;D ;D
[/quote]
konuştum fatih terimle bana güzel bir doğum günü organizasyonu hazırladı :D
 

Sam

New member
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
1,896
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

doğum gününmü pazar günü :)
 

BerkayKRC

Moderator
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
1,967
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Yaş
31
Konum
istanbul
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=Sam link=topic=16.msg33327#msg33327 date=1334649612]
doğum gününmü pazar günü :)
[/quote]
evet ama daha önemlisi maç tabikide :)))
 

Sam

New member
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
1,896
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

doğum günü hediyesi olsun sana ;)
 

BerkayKRC

Moderator
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
1,967
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Yaş
31
Konum
istanbul
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=Sam link=topic=16.msg33330#msg33330 date=1334650228]
doğum günü hediyesi olsun sana ;)
[/quote]
:D inşallah :D
yusuf abi ben gopro 1 adet buldum konvoyu çekmek için ama 1 tane daha lazım olur mu?
 

BerkayKRC

Moderator
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
1,967
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Yaş
31
Konum
istanbul
Ynt: ..:: Günlük Sohbet ::..

[quote author=Josefsalvatini link=topic=16.msg33333#msg33333 date=1334650324]
Bakarız buralardan :)
[/quote]
1 tane ön kaputa bir tanede arka spoylere koysak çok güzel olur aslında konvoyla araya gire gire hem öndekileri hem arkadakileri çekeriz
 
Üst